ΧΡΥΣΟ LAUNDRY BASKET

Στον κλασσικό μεσήλικα ΕΛΛΗΝΑΡΑ που παραλίγο να εμβολίσει στο πλάι το αυτοκίνητό μου – τελικά κατάφερε να με πετάξει έξω από τη λωρίδα μου- και που στο κορνάρισμα διαμαρτυρίας μου απάντησε με φωνές, χειρονομίες και  βρισιές.

Ηλιοκαμένε μου καράφλα, αποδέξου το μεγαλειώδες αυτό LAUNDRY BASKET  εκ μέρους μου, μαζί με τις κάτωθι πληροφορίες, τις οποίες, που ξέρεις, μπορεί κάποτε να θελήσεις να συμβουλευτείς (κατά προτίμηση μέσα σ’ ένα λεωφορείο με το οποίο θα είσαι αναγκασμένος να μετακινείσαι αφότου θα σου έχουν πάρει το δίπλωμα):

  1. Το γεγονός πως η λωρίδα σου έχει κάποιο εμπόδιο ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Όχι δεν σου χρωστάνε τίποτα οι οδηγοί που ΤΟΛΜΗΣΑΝ να έχουν την τύχη να κινούνται στη διπλανή, ελεύθερη λωρίδα.
  2. Το ξέρω πως τα νέα αυτά μπορεί να σε σοκάρουν, αλλά υπάρχει συγκεκριμένο πρωτόκολλο αλλαγής λωρίδας (ναι, ναι, σε διαβεβαιώνω, είναι αλήθεια) το οποίο ΔΕΝ περιλαμβάνει επιτάχυνση και αιφνιδιαστική εφόρμηση τύπου «σφήνα» στον μπρος αριστερό σου.
  3. Το ξέρω ότι πάει αντίθετα με τη γονιδιακή σου προδιάθεση, αλλά την επόμενη φορά που θα δεις  ότι ο μπρος αριστερός σου έχει την ευγενή καλοσύνη να επιβραδύνει για να παραχωρήσει τη θέση του στον μπροστινό σου, ΜΗ σκεφτείς «βουρ στο κορόιδο» και εφορμήσεις με όλο σου το θράσος. Σε περίπτωση ατυχήματος το κορόιδο θα είσαι εσύ.
  4. Σου ανταποδίδω όλα τα κοσμητικά επίθετα που τόσο απλόχερα μου χάρισες και σε ευχαριστώ που μου υπενθύμισες για ποιους λόγους έχει πτωχεύσει η χώρα αυτή. 
This entry was posted in ΑΣΦΑΛΤΟΣ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ), YOURAUNTSLAUNDRYBASKET.COM and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

