ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «ΜΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ;» ΤΟ LAUNDRY BASKET ΑΠΟΝΕΜΕΤΑΙ………….

……….Στον τροχονόμο σ’ ένα από τα φανάρια κεντρικής λεωφόρου που στρίβουν αριστερά. Όχι γιατί μου έφαγε 15 λεπτά από τη ζωή μου καθυστερώντας τόσο πολύ να μου δώσει το πράσινο φως – θέλω να πιστεύω ότι υπήρχε ένας πολύ καλός λόγος γι’ αυτό. Όχι γιατί θεώρησε απολύτως φυσιολογικό το ότι δύο αυτοκίνητα παρέκαμψαν την τεράστια ουρά για να σταθούν σφήνα στον μπροστινό –εμένα-με το γνωστό κόλπο «είμαι πιο μάγκας από σένα γιατί είμαι ελληνάρας», χωρίς να μπει καν στον κόπο να  επιπλήξει τους οδηγούς. Αλλά γιατί δεν έκανε τίποτα για την τρίτη σφήνα: μια μηχανή μεσαίου κυβισμού με τον μπαμπά στη μέση (με κράνος) τη μαμά πίσω (χωρίς κράνος) και ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΟΥΤΕ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΤΩΝ μπροστά – μπροστά να κρατά όλο περηφάνια τις λαβές, ΟΡΘΙΟ και φυσικά χωρίς κράνος.

Να υποθέσω πάλι ότι δεν το προβλέπει το manual; Διότι τις παρωπίδες που φοράνε οι δημόσιοι υπάλληλοι πίσω από τα γραφειάκια τους και επικεντρώνονται αποκλειστικά στη δική τους προσωπική σφραγιδούλα, πάει στον αγύριστο, να τις δεχτώ. Μα τις ίδιες παρωπίδες να τις φοράνε και οι δημόσιοι λειτουργοί παντός είδους τη στιγμή που επιτελούν τόσο κρίσιμο έργο; Όχι μη μπαίνετε στον κόπο, την απάντηση την ξέρω και είναι διττή: α) ΝΑΙ, φυσικά, ανυπερθέτως και β) τo «δημόσιοι» το κατάλαβα, το «λειτουργοί» τι είναι;

Έλα λοιπόν, καλό μου παλικάρι και αποδέξου το laundry basket τούτο μετά δόξης και τιμής και μη στεναχωριέσαι βρε. Ξέρω ότι μια στις χίλιες μπορεί να μην το πρόσεξες το μηχανάκι, αλλά συγχώρεσέ με τον άλιεν που δεν μπορώ να καταλάβω ούτε την πιθανότητα ύπαρξης τέτοιου μηχανακίου, πόσο μάλλον εκείνη της μη παρατήρησής του.

ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ

This entry was posted in ΑΣΦΑΛΤΟΣ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ), YOURAUNTSLAUNDRYBASKET.COM and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

