ΤΟ ΔΙΣΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΩΜΟ

Για μια ακόμη φορά, δεν καταλαβαίνω τίποτα από αυτά που συμβαίνουν γύρω μου. Μιλάω για το μεταναστευτικό. Εντάξει, καταλαβαίνω πως αφέθηκε να πάρει τέτοιες γιγάντιες διαστάσεις, στην Ελλάδα είμαστε. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το πως κανένας δεν συμπεριλαμβάνει το αυτονόητο στις προτάσεις του για την επίλυσή του.

Έχοντας ζήσει στο εξωτερικό δύο φορές, τη μία ως παιδί, ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να σε βλέπουν οι άλλοι σαν ξένο και σαν κατώτερο. Ακόμα, έχω ζήσει χρόνια και ζαμάνια σε μια υποτίθεται πατρίδα που επίσης με βρίσκει ξένο και εν πολλοίς κατώτερο.

Γι αυτούς τους δύο λόγους δεν θα μπορούσα να είμαι ποτέ ρατσιστής. 

Βρίσκω όμως τη στάση  όλων των πολιτικών απέναντι στο μεταναστευτικό εξοργιστική. Διότι αγνοούν τελείως το γεγονός ότι το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι εξωτερικής πολιτικής και διπλωματίας.  Ιδού και τα logistics του: Τουρκία και λοιπές χώρες στέλνουν σε μας ανθρώπους. Τουρκία και λοιπές χώρες αρνούνται να τους πάρουν πίσω. Ευρώπη αρνείται να απορροφήσει μέρος των ανθρώπων αυτών, Ευρώπη μας στέλνει πίσω και όσους παράνομους έχουν εισέλθει στα εδάφη της από τη χώρα μας, στέλνει και μερικούς παραπάνω (που δεν  έχουν εισέλθει σ’ αυτά μέσω Ελλάδας).

Όποιος βρει που φρακάρει το σύστημα κερδίζει μια τουλούμπα.

Κανένας που ισχυρίζεται ότι θέλει να λύσει το πρόβλημα δεν μπορεί  να μην περιλαμβάνει στην ατζέντα του διαπραγματεύσεις με τους Ευρωπαίους και τους άλλους εμπλεκόμενους. Πρέπει να πούμε στους εταίρους μας: «Άκου να δεις, εδώ πήξαμε. Άνθρωποι είναι όχι σκουπίδια, Δεν μπορώ να τους ταΐσω όλους , είτε συνεργάζεσαι να τους τακτοποιήσουμε και να τους απορροφήσουμε όλοι μαζί, είτε  τους αφήνω να πετάξουν ελεύθεροι προς τα που θέλουν, μπας και βρουν μια καλύτερη τύχη κι αυτοί κι εμείς». Και βέβαια  να πιέσουμε την Τουρκία να αναλάβει τις Διεθνείς της υποχρεώσεις, που επιβάλλουν πρώτον να δέχεται πίσω τους παράνομους που εισήλθαν από αυτήν και δεύτερον να αναγνωρίζει τη δουλεμπορία ως έγκλημα το οποίο θα τιμωρεί και θα καταστέλλει. Μα είναι και οι χώρες από τις οποίες κατάγονται οι παράνομοι. Κι εκεί πρέπει να γίνουν πράγματα : ας στείλουμε ένα διάβημα στην κυβέρνηση της Αλβανίας, μια διαπραγματευτική αποστολή στο Πακιστάν, ένα κουτί σοκολατίνες στον Ιρακινό πρέσβη ή ότι άλλο είναι που κάνουν οι διπλωμάτες τέλος πάντων.

Εξωτερική πολιτική. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες, στην ουσία, που από μόνες τους είναι για το θεαθήναι και για να μαζέψουμε κάνα αριστερό, δεξιό, οξαποδώ  ψηφοφόρο.

Δεν πιστεύω ότι οι Έλληνες είναι στην πλειοψηφία τους ρατσιστές. Απλά επιθυμούν να διασχίζουν το κέντρο της πόλης τους μέρα μεσημέρι χωρίς να κινδυνεύουν να τους σφάξουν στο γόνατο. Το πρόβλημα δεν είναι οι μετανάστες, αλλά τα προβλήματα που δημιουργούν. Και το κύριο πρόβλημα που δημιουργούν οι μετανάστες είναι η εγκληματικότητα. Η οποία  για τον Έλληνα δεν δικαιολογείται τόσο από τη φτώχεια τους. Η φτώχεια στην Ελλάδα δεν ήταν συνυφασμένη έτσι με την εγκληματικότητα. Πριν 20 χρόνια, ποιος φοβόταν να κυκλοφορήσει στο Περιστέρι, ας πούμε. 

Υπάρχει μέσα στον κάθε άνθρωπο: ο φόβος του ξένου. Είναι ένστικτο από τα βασικά, τα πρωτόγονα. Γι’ αυτό και στην εξελιγμένη, πολιτισμένη εκδοχή του, ο άνθρωπος μπορεί να τιθασεύει αυτό το ένστικτο με τη λογική και την αγάπη. Όταν όμως ο ίδιος άνθρωπος εκτεθεί σε άλλα, εξίσου βασικά και πρωτόγονα ένστικτα, όπως ο φόβος για τη ζωή του για παράδειγμα, το βασικότερο όλων των ενστίκτων, αυτό της επιβίωσης, σπρώχνει και ρίχνει λάδι στη φωτιά του φόβου του ξένου. Η πιθανότητα να αναπτύξει κάποιος ρατσισμό είναι ευθέως ανάλογη του βαθμού νοητικής και- κυρίως- ψυχικής καλλιέργειάς του, αλλά και του βαθμού έκθεσής του στον φόβο για τη ζωή του. Όμως μην  κατηγορούμε τους ανθρώπους του κέντρου για  ρατσισμό, ας πούμε. Κάποιοι από αυτούς είναι ρατσιστές. Οι περισσότεροι είναι απλώς φοβισμένοι. Με τις συνθήκες που ζουν δεν θα ήταν άνθρωποι αν δεν ήταν. Δεν θα ήταν καν έλλογα όντα.

Θυμηθείτε ότι οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι του κέντρου δεν  ενοχλήθηκαν ποτέ από τους Φιλιππινέζους, για να αναφέρω ένα τρανταχτό παράδειγμα.

Όσοι αλλοδαποί ήρθαν εδώ και δούλεψαν και έζησαν τίμια ενσωματώθηκαν ήσυχα και αρμονικά. Νομίζω αυτό ισχύει  γενικά στη σημερινή Ευρώπη˙ το πρόβλημα του ρατσισμού δεν είναι πια μεγάλο στις χώρες της. Εξ ου και τα logistics της λύσης του προβλήματος είναι απλά:

Ποιοι μένουν (εδώ και εις τας λοιπάς Ευρώπας);

Όσοι δικαιούνται πολιτικό άσυλο (το μικρότερο ποσοστό). Ένα το κρατούμενο.

Το δεύτερο κρατούμενο έχει περισσότερο βάθος απ’ όσο αρχικά  φαίνεται. «Να μείνουν όσοι μπορεί να τους απορροφήσει η Οικονομία με θέσεις εργασίας», λένε. Ναι, είναι ένα βασικό κριτήριο, που όμως έχει και δεύτερη ανάγνωση.

Γιατί  όσο το σκέφτομαι, τόσο βρίσκω σωστά τα λόγια κάποιου (δεν θυμάμαι ποιου) τηλεοπτικού καλεσμένου: «άνθρωποι που προέρχονται από κοινωνίες  που δεν μοιράζονται τις ίδιες αξίες μ’ εμάς, δεν μπορούν να ενσωματωθούν στη δική μας». Στην αρχή αυτό μπορεί να  φανεί ρατσιστικό: «μη δεν είναι, ας πούμε, η αξία της ανθρώπινης ζωής πανανθρώπινη;». Εεε, όχι. Δυστυχώς ή ευτυχώς, υπάρχουν μέρη στον κόσμο όπου η Ιστορία και οι καταστάσεις (κι όχι κάποιο μυστηριώδες εξωτικό γονίδιο-να εξηγούμαστε έτσι;) έχουν συντελέσει έτσι ώστε η ανθρώπινη ζωή να μην θεωρείται το ίδιο ιερή όσο εδώ. Και φυσικά από την Ιστορία δεν εξαιρείται και ο –κατά περιπτώσεις κυρίαρχος- ρόλος της Δύσης, δυστυχώς. Αν και πάλι δεν θέλουμε να γενικεύουμε σε ολόκληρες κοινωνίες, ας το δούμε το θέμα μεμονωμένα, ατομικά,  για κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Διότι σε κάθε περίπτωση, είναι αλήθεια   ότι άνθρωπος που μοιράζεται τις αξίες σου, μπορεί να μοιραστεί και το σπίτι σου και το υστέρημά σου και τη συμπόνια σου.

Άρα λοιπόν ξαναγράφουμε το δεύτερο κριτήριο αποσαφηνίζοντας όλο το βάθος του: Όσοι ήρθαν με σκοπό να δουλέψουν τίμια, όσοι ψάχνουν μια καλύτερη μοίρα και αποζητούν μια ήρεμη, έννομη ζωή με βάση τις πέντε βασικές ηθικές αξίες της ηπείρου στην οποία βρέθηκαν, πληρούν τις προϋποθέσεις για να μείνουν και να ενσωματωθούν όπως έκαναν και κάνουν αμέτρητοι έντιμοι μετανάστες ανά την υφήλιο και την Ιστορία. Κάποιοι θα βρουν δουλειά αμέσως. Καταγεγραμμένοι  και ψυχολογημένοι και παρακολουθούμενοι,  ν το πλήθος μετανάστες  μπορούν να διοχετευτούν σε κέντρα ανθρωπιστικής βοήθειας σε όλη την Ευρώπη για ένα καθορισμένο διάστημα μέχρι να βρουν δουλειά. Κάποιοι βέβαια θα πρέπει να φύγουν άμεσα.  Πιστεύω από τις ενδείξεις που έχω ότι πάρα πολλοί  καλοί άνθρωποι που δεν βρίσκουν δουλειά θέλουν  να φύγουν από μόνοι τους έτσι κι αλλιώς.

Όσοι ήρθαν με ύποπτο σκοπό, όσοι είναι εγκληματίες, να φύγουν με συνοπτικές διαδικασίες.

Η ουσία τέλος πάντων -και αυτό είναι πολύ βασικό-  είναι ότι στην πραγματικότητα η κοινωνία μας μπορεί να απορροφήσει και πολύ περισσότερους από όσους μπορεί να τους προσφέρει εργασία. Οπότε τα logistics είναι πολύ πιο απλά απ’ ότι μπορεί να φαίνονται.

Ναι να τους  μαζέψουμε, ναι να τους μετρήσουμε, ναι να τους δώσουμε τα βασικά ανθρωπιστικά κι ανθρώπινα για πεπερασμένο χρονικό ορίζοντα, μέχρι να βρούμε την άκρη. Η άκρη πρέπει όμως να βρεθεί. Είναι σαφές ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι.

Η άκρη όμως δεν βρίσκεται χωρίς εξωτερική πολιτική. Το πρώτο και πρωτεύον στάδιο της επίλυσης του προβλήματος είναι η επίτευξη συμφωνιών και οι συνεννοήσεις με τις εμπλεκόμενες χώρες.

Οι λεπτομερείς μηχανισμοί λύσης του θέματος, τα logistics δηλαδή, είναι το δεύτερο στάδιο της επίλυσης του προβλήματος και εξαρτώνται άμεσα και καταλυτικά από το πρώτο στάδιο. Κανένα κόμμα μέχρι στιγμής δεν προτείνει μια βιώσιμη λύση στα logistics του προβλήματος, γιατί κανένα κόμμα δεν ασχολείται με  το κλου της υπόθεσης, που είναι η εξωτερική πολιτική που χρειάζεται να ασκηθεί και που για μία ακόμα φορά αποφεύγουμε.

Όσοι όμως κάνουνε τις κότες, είναι καταδικασμένοι να ζουν σε κοτέτσι. Κι αυτοί και τα κοτοπουλάκια τους,

Από κει και πέρα θλίψη προκαλούν οι νύξεις για στρατόπεδα συγκέντρωσης, θλίψη προκαλούν οι αρνήσεις των πόλεων που δεν θέλουν αυτούς τους ανθρώπους δίπλα τους, θλίψη η άρνηση κάποιων να αναγνωρίσουν την ύπαρξη προβλήματος, θλ..

Μισό λεπτό….Τι είπατε κύριε Βαλλιανάτε;

Στο 5:17

http://www.youtube.com/watch?v=4X9MCCn_Zbw

Κύριε Βαλλιανάτε, το φλου αρτιστίκ σας με συγκλονίζει, έχω να σας πω.

Να σας συστηθώ:

Ονομάζομαι Άλιεν ‘Ελλην, είμαι πράσινος με μπλε κόκκους, με πτυχίο από το Εθνικό Καποδιστριακό, Μεταπτυχιακό από αγγλικό Πανεπιστήμιο και παντελή έλλειψη γνωριμιών, ρουσφετιών, οικογενειακών και λοιπών κονέ. Από τότε που βγήκα στην εδώ αγορά εργασίας βολοδέρνω  από μικρό ντόπιο ιδιώτη εργοδότη σε μικρό ντόπιο ιδιώτη εργοδότη, έρμαιο στη νοοτροπία του 1950 του και στις πάσης λογής μπαγαποντιές του. Όσο εργαζόμουνα στον τομέα των πτυχίων μου, ο μεγαλύτερος μισθός που είδα ήταν 890 ευρώ στην τσέπη και  η μεγαλύτερη (απλήρωτη φυσικά) υπερωρία που έριξα ήταν δεκαοχτάωρη (επισημαίνω: 8+18=26 συνεχείς ώρες εργασίας). Το  δεκάωρο ήταν βέβαια το καθημερινό ελάχιστο ωράριο. (Και για όποιον δεν κατάλαβε, όχι, δεν πληρώθηκα ποτέ καμία από τις χιλιάδες υπερωρίες που έκανα.) Κάποια στιγμή βρήκα δουλειά για απολυτήριο Λυκείου και  κατάποση πτυχίου, με τα ίδια λεφτά αλλά τουλάχιστον οκτάωρη εργασία –ένα άλλο από τα ελληνικά παράδοξα, ευκόλως εξηγήσιμο αλλά όχι της παρούσης.

Το μαρτύριό μου τελείωσε πριν από μερικά χρόνια, μόνο και μόνο για να ξεκινήσει ένα άλλο: αυτό της ανεργίας. Παρόλα αυτά κι όπως ήδη μαντεύετε, η ζωή κάποιου που ζει μια ζωή στην απέξω στην Ελλάδα δεν σταματάει ποτέ να τον εκπλήσσει δυσάρεστα. Με το εισόδημα συγγενή από το οποίο ζω κι εγώ να έχει συρρικνωθεί τραγικά, ένα ολοκαίνουργιο βάθος ανοίγει ξάφνου στον πάτο του βαρελιού όπου κατοικοεδρεύω εδώ και χρόνια.

Εγώ. Γιατί εσείς κύριε Βαλλιανάτε, όχι μόνο δεν ζείτε στον πάτο (και δεν σας το εύχομαι κιόλας, αλίμονο), όχι μόνο δεν ρίχνετε και μια ματιά προς τα κάτω, αλλά μάλλον ζείτε και σε ολωσδιόλου διαφορετικό βαρέλι.

Για να γίνω πλήρως κατανοητός χωρίς να μακρηγορήσω, σάς προτείνω το εξής: να καταγραφώ κι εγώ ως μετανάστης, να μου παρέχετε δωρεάν στέγη, να με ταΐζετε, να με ποτίζετε και να με γιατροπορεύετε έπ’ αόριστον (πως; Ποιοι άλλοι εκατοντάδες χιλιάδες; Άνεργοι ή μετανάστες; Τι πάει να πει δε χωράμε όλοι στο διηνεκές; Αυτά είναι για τους ακροδεξιούς. Εξάλλου λεφτά υπάρχουν. Τα δίνουν οι Ευρωπαίοι, λέμε), ανυπερθέτως δε να καταγράψετε  την ειδικότητά μου μπας και υπάρχει καμιά δουλειά και για μένα. Και «κάποτε» δεν θα έχω αντίρρηση και να με απελάσετε κιόλας. Ξαποστείλτε με και σε όποιο σημείο του ορίζοντα θέλετε. Εξάλλου, αν κάποιος δικαιούται πολιτικό άσυλο σ’ αυτόν τον γαλαξία είναι ένας Έλληνας σαν κι εμένα: της κατηγορίας «Άλιεν», για να μην πούμε  καμιά πιο βαριά λέξη.

Υ.Γ. Αυτά «τα 20 ευρώ τη μέρα» και τα «εκατομμύρια που περιμένουν» για 14-15 χιλιάδες μετανάστες που θα χωράνε αυτά τα κέντρα, η ΕΕ τα δίνει με την προϋπόθεση ότι οι χώροι αυτοί θα αδειάζουν με τη διευθέτηση των ανθρώπων που θα μένουν εκεί για λίγο, προκειμένου να μπουν οι επόμενοι, ώστε σιγά – σιγά να περάσουν όλοι από τους τουλάχιστον μισό εκατομμύριο μετανάστες. Δεν μας τα δίνουν έπ’ αόριστον χρόνον και αριθμόν μεταναστών. Το τεράστιο σύνολο των οποίων σε ποιες δουλειές θα βολέψουμε; Επιπλέον, εάν τα προτεινόμενα κέντρα είναι ελεύθερα, ανοιχτά, ντεμί πανσιόν κλιματισμός ψυγειάκι, σε τέσσερα χρόνια το εκλογικό σώμα θα αποτελείται κατά 90% από Πακιστανούς. Υποθέτω βέβαια, πως είναι κι αυτό μια λύση.

Advertisements
This entry was posted in ΩΡΑΙΟΣ ΩΣ ALIEN and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

17 Responses to ΤΟ ΔΙΣΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΩΜΟ

  1. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Θέλει διάβασμα και ξαναδιάβασμα. Το βράδυ…

  2. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το πως κανένας δεν συμπεριλαμβάνει το αυτονόητο στις προτάσεις του για την επίλυσή του.

    [όλοι οι πολιτικοί] αγνοούν τελείως το γεγονός ότι το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι εξωτερικής πολιτικής και διπλωματίας.

    Μα αυτό είναι το εντελώς πρώτο πράγμα που είπε ο Βαλλιανάτος:

    «Το πρόβλημα της μετανάστευσης δεν μπορεί να λυθεί από μια χώρα μόνη της».

    Και βέβαια να πιέσουμε την Τουρκία να αναλάβει τις Διεθνείς της υποχρεώσεις, που επιβάλλουν πρώτον να δέχεται πίσω τους παράνομους που εισήλθαν από αυτήν και δεύτερον να αναγνωρίζει τη δουλεμπορία ως έγκλημα το οποίο θα τιμωρεί και θα καταστέλλει. Μα είναι και οι χώρες από τις οποίες κατάγονται οι παράνομοι. Κι εκεί πρέπει να γίνουν πράγματα : ας στείλουμε ένα διάβημα στην κυβέρνηση της Αλβανίας, μια διαπραγματευτική αποστολή στο Πακιστάν, ένα κουτί σοκολατίνες στον Ιρακινό πρέσβη

    Οι χώρες-αφετηρίες των μεταναστών δεν θα κάνουν τίποτα ή θα κάνουν κάτι μη ουσιαστικό για τα μάτια του κόσμου. Επειδή ίσως νομίζεις ότι εμάς μας κάνουν ό,τι θέλουν επειδή είμαστε μικρή χώρα με ανίκανες και αδιάφορες κυβερνήσεις, εξέτασε το ζήτημα της μετανάστευσης απ’ το Μεξικό στις ΗΠΑ. Η ισχυρότερη οικονομία του κόσμου και μόνη υπερδύναμη δεν είναι σε θέση ν’ αντιμετωπίσει το πρόβλημα. (Αν διαφωνείς, που δεν το πιστεύω, επανέρχομαι με λεπτομέρειες). Αν λοιπόν το Μεξικό χορεύει τις ΗΠΑ στο ταψί, τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα με την Τουρκία ή το Ιράκ;

    Σημείωση: Μερικές απ’ τις χώρες-αφετηρίες, όπως η Σομαλία, δεν έχουν ούτε πρέσβη ούτε πρωθυπουργό ούτε κοινοβούλιο ούτε αστυνομία ούτε τίποτα (ή έχουν για τα μάτια του κόσμου).

    Δεν πιστεύω ότι οι Έλληνες είναι στην πλειοψηφία τους ρατσιστές. Απλά επιθυμούν να διασχίζουν το κέντρο της πόλης τους μέρα μεσημέρι χωρίς να κινδυνεύουν να τους σφάξουν στο γόνατο.

    Δυστυχώς οι δημοσκοπήσεις είναι απογοητευτικές. Το ποσοστό αυτών που δηλώνουν ότι δεν θα δέχονταν η κόρη τους να παντρευτεί Τσιγγάνο ή Εβραίο (ή ίσως μαύρο – δεν θυμάμαι) είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη.

    Υπάρχει μέσα στον κάθε άνθρωπο: ο φόβος του ξένου. Είναι ένστικτο από τα βασικά, τα πρωτόγονα. Γι’ αυτό και στην εξελιγμένη, πολιτισμένη εκδοχή του, ο άνθρωπος μπορεί να τιθασεύει αυτό το ένστικτο με τη λογική και την αγάπη.

    Συμφωνώ. Γεννιόμαστε ρατσιστές και ξενόφοβοι και σιγά-σιγά μαθαίνουμε να ξεπερνάμε τον έμφυτο ρατσισμό.

    Γιατί όσο το σκέφτομαι, τόσο βρίσκω σωστά τα λόγια κάποιου (δεν θυμάμαι ποιου) τηλεοπτικού καλεσμένου: «άνθρωποι που προέρχονται από κοινωνίες που δεν μοιράζονται τις ίδιες αξίες μ’ εμάς, δεν μπορούν να ενσωματωθούν στη δική μας».

    Μια σχετική εγγύτητα αξιών είναι βολική. Αλλά αυτή υπάρχει ήδη. Οι αξίες των μουσουλμάνων είναι αρκετά κοντά σ’ αυτές των χριστιανών. Επιπλέον η παγκοσμιοποίηση είναι γεγονός εδώ και αιώνες. Άνθρωποι με συγγενείς, αλλά σε καμιά περίπτωση ταυτόσημες αξίες, έχουν καταφέρει να συμβιώσουν αρμονικά επί χιλιετίες εντός των αυτοκρατοριών. Μερικές φορές συμβιώνουν ακόμα κι έχοντας διαμετρικά αντίθετες αξίες, όπως ιστορεί ο Ηρόδοτος (3.38):

    Δαρεῖος ἐπὶ τῆς ἑωυτοῦ ἀρχῆς καλέσας Ἑλλήνων τοὺς παρεόντας εἴρετο ἐπὶ κόσῳ ἂν χρήματι βουλοίατο τοὺς πατέρας ἀποθνήσκοντας κατασιτέεσθαι· οἳ δὲ ἐπ᾽ οὐδενὶ ἔφασαν ἔρδειν ἂν τοῦτο. Δαρεῖος δὲ μετὰ ταῦτα καλέσας Ἰνδῶν τοὺς καλεομένους Καλλατίας, οἳ τοὺς γονέας κατεσθίουσι, εἴρετο, παρεόντων τῶν Ἑλλήνων καὶ δι᾽ ἑρμηνέος μανθανόντων τὰ λεγόμενα, ἐπὶ τίνι χρήματι δεξαίατ᾽ ἂν τελευτῶντας τοὺς πατέρας κατακαίειν πυρί· οἳ δὲ ἀμβώσαντες μέγα εὐφημέειν μιν ἐκέλευον.

    One might recall, for example, an anecdote of Darius. When he was king of Persia, he summoned the Greeks who happened to be present at his court, and asked them what they would take to eat the dead bodies of their fathers. They replied that they would not do it for any money in the world. Later, in the presence of the Greeks, and through an interpreter, so that they could understand what was said, he asked some Indians of the tribe called Callatiae, who do in fact eat their parents’ dead bodies, what they would take to burn them. They uttered a cry of horror and forbade him to mention such a dreadful thing.

    Γιατί εσείς κύριε Βαλλιανάτε, όχι μόνο δεν ζείτε στον πάτο (και δεν σας το εύχομαι κιόλας, αλίμονο), όχι μόνο δεν ρίχνετε και μια ματιά προς τα κάτω, αλλά μάλλον ζείτε και σε ολωσδιόλου διαφορετικό βαρέλι.

    Το συμπέρασμά σου είναι ανακόλουθο (non sequitur). Δηλαδή αν αγαπώ τα ζώα, σημαίνει ότι δεν νοιάζομαι για τους ανέργους; Αν μάχομαι τον ρατσισμό, σημαίνει ότι αδιαφορώ για τους ηλικιωμένους; Αν είμαι υπέρ των δικαιωμάτων της γυναίκας, σημαίνει ότι καρφάκι δεν μου καίγεται για τους φτωχούς;

    Αν ο Βαλλιανάτος είναι υπέρ της ανθρώπινης μεταχείρισης των μεταναστών, σημαίνει ότι αδιαφορεί για τους Έλληνες;

    Για να γίνω πλήρως κατανοητός χωρίς να μακρηγορήσω, σάς προτείνω το εξής: να καταγραφώ κι εγώ ως μετανάστης, να μου παρέχετε δωρεάν στέγη, να με ταΐζετε, να με ποτίζετε και να με γιατροπορεύετε έπ’ αόριστον

    Οι μετανάστες έχουν γενικά πολύ περισσότερα προβλήματα απ’ τους ανέργους με συγγενική υποστήριξη (που βέβαια κι αυτοί έχουν προβλήματα): δεν έχουν σπίτι, δεν έχουν ρούχα, δεν έχουν νερό να πλυθούν, δεν έχουν δουλειά, δεν έχουν γιατρό, δεν έχουν φάρμακα, δεν έχουν συγγενείς, δεν έχουν έναν άνθρωπο να μιλήσουν, δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Εσύ τουλάχιστον αυτά τα έχεις, πλην της δουλειάς (χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι ζεις ζωή χαρισάμενη).

    Το πρόβλημα της ανεργίας δεν λύνεται με το επίδομα ανεργίας, εκτός κι αν σου αρκούν πολύ λιγότερα από €890 το μήνα. Θα συμφωνήσεις ότι η ανεργία θα μειωθεί όταν ο ιδιωτικός τομέας πάψει να ταΐζει τους αργόμισθους του δημοσίου, όταν η φορολογική νομοθεσία εξορθολογιστεί, όταν πέσουν οι διάφοροι τεχνητοί φράκτες (κλειστά επαγγέλματα, ελάχιστες αμοιβές κτλ.) που εμποδίζουν την επιχειρηματικότητα, όταν μειωθεί η διαφθορά, όταν η ρωμέικη εκδοχή του μάνατζμεντ αντικατασταθεί απ’ την πολιτισμένη του εξωτερικού. Για όλ’ αυτά (είμαι σίγουρος ότι) αγωνίζεται ο Βαλλιανάτος. Πράγματι η επίδραση αυτών των διαρθρωτικών αλλαγών δεν έχει την αμεσότητα του να σου βάζουν ένα εικοσάευρο στην παλάμη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υφίσταται και δεν είναι αποτελεσματική.

    • Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

      Το καημένο το σχόλιο μάλλον θα βγάλει τη νύχτα στο κρατητήριο… Για δυο παραπομπές…

    • Ο/Η alienellin λέει:

      Μάλλον κάτι είναι ανάδρομο, από αυτά με τα ζώδια τους πλανήτες κτλ.
      Πρώτον γιατί τις τελευταίες μέρες η πλατφόρμα του wordpress με κρεμάει συνεχώς και δεύτερον, ενώ συμφωνώ με τα περισσότερα που είπες, δεν καταλαβαίνω που κολλάνε με αυτά που λέω εγώ!
      Μα αυτό είναι που είπε ο Βαλλιανάτος:«Το πρόβλημα της μετανάστευσης δεν μπορεί να λυθεί από μια χώρα μόνη της».
      Δεν διαφωνώ, το είπε, αλλά είπε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα μόνη της, δεν είπε τι ΑΚΡΙΒΩΣ προτείνει ως λύση.
      Οι χώρες-αφετηρίες των μεταναστών δεν θα κάνουν τίποτα ή θα κάνουν κάτι μη ουσιαστικό για τα μάτια του κόσμου. Δεν διαφωνώ απαραίτητα, απλά δεν θεωρώ ότι είναι δικαιολογία. Συν το ότι με αυτή τη λογική, τίποτα δεν θα γινόταν ποτέ σ’ αυτόν τον κόσμο. Τουλάχιστον ανέφερέ το ως προσπάθεια, βρε αδερφέ. Μη μου λές «δεν θα τους κάνω σαπούνι» Αυτό σού ‘λειπε κιόλας –θα επανέλθω σ’ αυτό αργότερα γιατί το βρίσκω ιδιαίτερα υποτιμητικό.
      Αν λοιπόν το Μεξικό χορεύει τις ΗΠΑ στο ταψί, τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα με την Τουρκία ή το Ιράκ;
      Μα τουλάχιστον η ΗΠΑ κάνανε κάτι from day one! Δεν τους στέλνανε συστημένους στην κεντρική πλατεία της Ουάσινγκτον! Φαντάσου τι θα είχε γίνει σήμερα αν ήταν έτσι.
      Σημείωση: Μερικές απ’ τις χώρες-αφετηρίες, όπως η Σομαλία, δεν έχουν ούτε πρέσβη ούτε πρωθυπουργό ούτε κοινοβούλιο ούτε αστυνομία ούτε τίποτα (ή έχουν για τα μάτια του κόσμου.
      Μα σ’ αυτές τις χώρες που βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση έτσι κι αλλιώς δεν μπορείς να στείλεις πίσω τον κόσμο. Αυτοί εμπίπτουν στους χρήζοντες βοήθειας. Κοίτα, Λύκε, εγώ πολιτικός επιστήμων ή ιστορικός ή κοινωνιολόγος ή ψυχολόγος δεν είμαι. Μην περιμένεις ακρίβεια χιλιοστού. Απλά λέω ότι για μένα το θέμα είναι εξωτερικής πολιτικής και διαπραγμάτευσης-αλλά ξέχασα, από τον Ελ Βενιζέλ και μετά ποιος κάνει εξωτερική πολιτική νεσπά;
      Δυστυχώς οι δημοσκοπήσεις είναι απογοητευτικές. Το ποσοστό αυτών που δηλώνουν ότι δεν θα δέχονταν η κόρη τους να παντρευτεί Τσιγγάνο ή Εβραίο (ή ίσως μαύρο – δεν θυμάμαι) είναι το υψηλότερο στην Ευρώπη.
      Αφενός, αυτή τη δημοσκόπηση – αστικό μύθο θα την πιστέψω άμα τη δω και την κρίνω, γιατί όσο να πεις, ξέρω και πέντε πράγματα παραπάνω περί του θέματος. Αφετέρου, δεν μου λέει τίποτα. Η ερώτηση «θα δεχόσουν η κόρη σου να παντρευτεί _____________ (συμπλήρωσε το κενό με ότι θέλεις) είναι εξαρχής μια λάθος ερώτηση για τον έλληνα γονιό, που θα συμπλήρωνε το κενό μόνο με το «διάδοχος του βρετανικού θρόνου» (του βρετανικού, να είμαστε συγκεκριμένοι έτσι;) κι αυτό να το σκεφτεί. Δεν κάνω (πολύ) πλάκα. Υπάρχει πολιτισμική διαφορά μεταξύ Ελλάδας και Δύσης (όπως ξέρουμε) και το είδος της ερώτησης αλλά και ο τρόπος διατύπωσής της έχει μεγάλη σημασία (κι αυτόν θέλω να τον δω). Σταμάτα τον Κυρ Λευτέρη στο δρόμο και ρώτα τον «θα δεχόσουνα η κόρη σου να πάρει Τσιγγάνο (αν και με τους Τσιγγάνους ειδικά τίθεται πάλι θέμα και με τα πεπραγμένα τους και όχι απαραίτητα τη φυλή τους) και δέσ’ τον να φρικάρει. Επιπλέον είναι άλλο να ρωτάς κάποιον για κάτι υποθετικά (κι αυτό ισχύει για όλους τους λαούς) κι άλλο η πράξη. Από την εμπειρία μου λοιπόν σου λέω πως δεν έχω δει ποτέ δείγματα ρατσισμού απέναντι σε φυλές που εκδηλώθηκαν φιλήσυχα στην Ελλάδα, ανέφερα και τους Φιλιππινέζους, που είναι τρανταχτό παράδειγμα. Αντίθετα, το πρώτο κύμα των Αλβανών δημιούργησε άσχημες αλλά δικαιολογημένες λόγω των πράξεων αντιδράσεις. Αλλά ακόμα κι έτσι, όσοι Αλβανοί ήρθαν με καλό σκοπό, έβγαλαν ρίζες και δημιούργησαν στενούς δεσμούς με τους ντόπιους.
      Δεν νομίζω ότι οι Έλληνες είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό ρατσιστές από άλλους Ευρωπαίους και αν είναι, μια ερώτηση για το ποιον θα δεχόσασταν η κόρη σας να παντρευτεί δεν είναι το κατάλληλο μέσο για να το διαπιστώσουμε.
      Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις να μείνεις στην Αθήνα (ή αν έμεινες και ποτέ) αλλά η αλήθεια είναι ότι φοβάσαι να κουνηθείς. Υπάρχει ένας γενικευμένος τρόμος, μια απειλή πάνω από τα κεφάλια μας, γι αυτό και το πρόβλημα του μεταναστευτικού είναι πολύ σημαντικότερο του οικονομικού. Επαναλαμβάνω σε όλους τους τόνους ότι το πρόβλημα που έχει ο κόσμος με τους μετανάστες είναι η εγκληματικότητα και ο φόβος που δημιουργεί.
      Μια σχετική εγγύτητα αξιών είναι βολική. Αλλά αυτή υπάρχει ήδη. Οι αξίες των μουσουλμάνων είναι αρκετά κοντά σ’ αυτές των χριστιανών.
      Εγώ δεν μιλάω για θρησκείες, τουλάχιστον όχι καθαυτές, μιλάω για κοινωνικό γίγνεσθαι. Εξάλλου όλες οι θρησκείες στον πυρήνα τους την αγάπη διδάσκουν.
      Το συμπέρασμά σου είναι ανακόλουθο (non sequitur).
      Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ. (Ανάδρομος, που λέγαμε) Δεν εννοώ ότι ο κος Βαλλιανάτος δεν αγαπάει τους ανέργους. (Με 1500000 ψηφοφόρους θα ήταν και χαζός να μην τους αγαπάει. ) Εννοώ ότι είναι εκτός πραγματικότητας. Δεν φαίνεται να γνωρίζει τον βαθμό της ανεργίας, εξ ου και φιλοδοξεί να βρει δουλειά στους μετανάστες, ας πούμε. Χώρια που αν υπήρχε δουλειά και αν όλοι ήθελαν να δουλέψουν, θα δούλευαν ήδη, παράνομοι ξε παράνομοι. Εδώ οι μισοί εργαζόμενοι έλληνες ανασφάλιστοι δουλεύουν! Περισσότερα σε λίγο.
      Αν ο Βαλλιανάτος είναι υπέρ της ανθρώπινης μεταχείρισης των μεταναστών, σημαίνει ότι αδιαφορεί για τους Έλληνες;
      Ditto. Εννοώ ότι είναι εκτός πραγματικότητας.
      Αλλά για μισό λεπτό. Τι σημαίνει ότι είναι υπέρ της ανθρώπινης μεταχείρισης των μεταναστών. Γιατί είναι κανείς κατά; Το να φυλάσσονται οι μετανάστες για το αυτονόητο, σημαίνει ότι θα τους κάνουν και φάλαγγα;
      Αυτό που μας δήλωσε ότι δεν θα τους κάνει σαπούνι, σε ποιους ακριβώς νομίζει ότι απευθύνεται; Εμένα με προσβάλλει όπως και την συντριπτική πλειοψηφία του κοινού στο οποίο στοχεύει φαντάζομαι το κόμμα του. I resent that.
      Από τη Γερμανία το καταλαβαίνω να μην μπορείς να καταλάβεις το μέγεθος της καταστροφής, όμως πίστεψέ με ότι το αίτημα του πολίτη να λυθεί το μεταναστευτικό είναι θέμα επιβίωσης και δική του και των μεταναστών και το να θέλει κανείς να κυκλοφορεί άφοβα στους δρόμους δεν σημαίνει ότι θέλει να φερθεί απάνθρωπα σε κανέναν.
      Οι μετανάστες έχουν γενικά πολύ περισσότερα προβλήματα απ’ τους ανέργους με συγγενική υποστήριξη κτλ
      Τρομερή γενίκευση. Πολλοί παράνομοι μετανάστες (γιατί γι’ αυτούς μιλάμε έτσι) ζουν ζωή χαρισάμενη (όπως όσοι έχουν σταλεί συστημένοι από Β. Αφρική για να πουσάρουν ναρκωτικά προς τα πάνω, ας πούμε), όπως και πάρα πολλοί Έλληνες είναι σε χειρότερη μοίρα, εφόσον μια συγγενική σύνταξη των 300 ευρώ ας πούμε, τι να σου κάνει (εδώ ο άλλος είπε ότι θέλει 300 ευρώ / μήνα για να δεχτεί να πάει στα κέντρα μεταναστών). Αλλά ας πούμε ότι συμφωνώ. Απορώ όμως πως από απ’ όλα αυτά που έγραψα εσύ κατάλαβες ότι κάνω σύγκριση δυστυχιών. Μου φαίνεται αστείο να μου λες βέβαια ότι το επίδομα ανεργίας δεν λύνει το πρόβλημα, όταν ο κος Βαλλιανάτος προτείνει στην ουσία με ένα επίδομα και μάλιστα επ’ αόριστον να λύσει το μεταναστευτικό. Όσο διαρθρωτικές είναι οι αλλαγές που χρειάζεται η Οικονομία άλλο τόσο διαρθρωτικές είναι αυτές που χρειάζεται το Μεταναστευτικό. Μάλλον δεν εξήγησα σωστά αυτό που θέλω να δείξω . Πάμε πάλι
      Παράνομοι μετανάστες = 500.000
      Άνεργοι γηγενείς = 1.500.000
      Κονδύλια ΕΕ για ανέργους γηγενείς = κάτι ψιλά
      Κονδύλια ΕΕ για παράνομους μετανάστες σύμφωνα με Φ.Σ. = απεριόριστα
      Άρα κι εγώ καλύτερα να δηλωθώ ως ξένος παρά ως γηγενής.
      Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι
      Α) λεφτά γι ‘αυτό που υπόσχεται ο κος Βαλλιανάτος δεν υπάρχουν
      Β) με αυτό που υπόσχεται νοιώθω ότι με εμπαίζει ή / και ότι ζει προκλητικά στην κοσμάρα του. Αν υπάρχουν δουλειές και λεφτά από την ΕΕ για να ζήσει ‘ζωή χαρισάμενη’ ένα υποσύνολο ανθρώπων που ζει παράνομα εδώ, για το σύνολο των ανέργων (που ειρήσθω έχει και αποδεδειγμένα λευκότερο ποινικό μητρώο) που είχαν την ατυχία να γεννηθούν εδώ δεν προβλέπεται φράγκο από ΕΕ;
      Δε συμφέρει βρε κουμπάρε….

      • Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

        Αφενός, αυτή τη δημοσκόπηση – αστικό μύθο θα την πιστέψω άμα τη δω και την κρίνω,

        ΚΑΡΑ -χασάν, -μανλής, -τζαφέρης…:

        [Κ]υριαρχεί η άποψη πως οι Έλληνες δεν ήταν ρατσιστές – αλλά τους έκανε η πλημμύρα των μεταναστών.

        Ε, λοιπόν, βρήκα κείμενά μου δημοσιευμένα το 1986, με αφορμή μία έρευνα που έγινε τότε. Και προσοχή: ρωτήθηκαν μόνο Αθηναίοι:

        Στην ερώτηση: “Ένας Έλληνας Εβραίος είναι Έλληνας;”, το 41% των Ελλήνων άπαντα αρνητικά. Στην αντίστοιχη ερώτηση του IFOP μόνον 12%, των Γάλλων είπε όχι. (79%, ναι. Έλληνες: 49%).

        Μόνον 17% των Γάλλων θα είχε αντίρρηση για ένα γαμπρό (η νύφη) Εβραίο — στους Έλληνες το ποσοστό είναι 51%,. Ακόμα: το 49%, από μας δεν θα ψήφιζε έναν Εβραίο βουλευτή (Γάλλοι: 13%) και 43% δεν θα πήγαινε σε Εβραίο γιατρό! (Γάλλοι: 7%)!

        Στο ερώτημα αν εμπιστεύονται έναν Ορθόδοξο απάντησε καταφατικά το 92% — έναντι 63% για έναν Καθολικό και 57% για έναν Διαμαρτυρόμενο. Φυσικά το ποσοστό πέφτει στο 37% για τους Εβραίους και στο 35% για τους Μουσουλμάνους.

        Με άλλα λόγια — το ένα τρίτο των Αθηναίων δεν εμπιστευόταν (το 1986), έναν Χριστιανό (έστω λευκό και Ευρωπαίο), μόνο και μόνο επειδή δεν είναι, Ορθόδοξος! Για να μη σχολιάσω τα δύο τρίτα που δεν εμπιστεύονταν —a priori— Εβραίους, Μουσουλμάνους και Τσιγγάνους. Και φυσικά σχεδόν κανένας δεν θα πάντρευε το παιδί του με Αθίγγανο/η.

        Βέβαια τότε κατακρίναμε σκληρά την Νότιο Αφρική και ήμασταν υπερήφανοι διότι δεν είχαμε απαρτχάιντ. Αλλά δεν είχαμε και νέγρους.

      • Ο/Η alienellin λέει:

        Αυτό που μου έδειξες δεν είναι η δημοσκόπηση. Εγώ θέλω να δω ερωτηματολόγιο.
        Επαναλαμβάνω όμως ότι οι θεωρητικές ερωτήσεις είναι άκυρες. Η πράξη είναι που μετράει, αυτή θέλω να δω μετρημένη. Ένας Γάλλος π.χ. έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να απαντήσει: «ναι βέβαια θα πάντρευα την κόρη μου με έναν αθίγγανο» και να πάει στο σπίτι του φτύνοντας πάνω σ’ έναν μαύρο. Μπορείς να κατηγορήσεις για πολλά τους Έλληνες, αλλά προς Θεού όχι για πολιτική ορθότητα!
        Και κάτι που σου χρωστάω από τα πριν, διότι κι εσύ είσαι εκτός πραγματικότητας, αν και δικαιολογείσαι λόγω διαμονής στη Γερμανία: Οι παράνομοι έχουν μεγάλο κύκλο ομοεθνών για να μιλάνε κι ένα πιάτο φαΐ το έχουν επίσης, Το θέμα είναι τι κάνουν για το παντεσπάνι.
        Οι μακροχρόνια άνεργοι ΔΕΝ δικαιούνται περίθαλψη αν δεν έχουν συμπληρώσει έναν αριθμό ενσήμων (εγώ π.χ. δεν τον έχω συμπληρώσει).
        Εδώ ευτυχώς δεν είναι Αμερική. Όποιος περάσει την πόρτα του νοσοκομείου τον περιθάλπουν και πολύ καλά κάνουν, είναι ιερή τους υποχρέωση. Όμως κοίτα ποια είναι η διαφορά: Οι άνεργοι (γηγενείς και νόμιμοι μετανάστες) έχουν όνομα, διεύθυνση, και ΑΦΜ.. και θα τους κυνηγάνε μέχρι τον άλλο κόσμο μέχρι να πάρουν τα λεφτά τους, Οι παράνομοι το σκάνε και μη τους είδατε. Είναι γνωστή ας πούμε πρακτική ετοιμόγεννες γυναίκες να περνάνε τα σύνορα για να γεννήσουν τζάμπα στη Θεσσαλονίκη και να επιστρέφουν στη χώρα τους,
        Οι αλλοδαποί παράνομοι επιβαρύνουν τόσο πολύ το σύστημα υγείας, που ο Λοβέρδος είχε τη φαεινή ιδέα να στέλνει χρεώσεις στις πρεσβείες τους! (Είναι κι αυτό μια εξωτερική πολιτική, από τον Υπουργό Υγείας!)
        Άρα όχι μόνο δεν έχω περίθαλψη, είμαι και αδικημένος έναντι του παράνομου!
        Τη συζήτηση αυτή την έχουμε κάνει και σε άλλο ποστ.. Εν αρχή ην η χώρα. Οι νόμιμοι κάτοικοί της δεν μπορεί να ζουν χειρότερα από τους παράνομους, Είναι άδικο. Εκτός κι αν ανοίξουμε τα σύνορα να παραδώσουμε τη χώρα. Ας αποφασίσουμε εν τέλει σε ποιον εισβολέα να παραδώσουμε: στους Τούρκοτυς, στους Ασιάτες, στους Γερμανούς. Ας πάρουμε μια απόφαση, ως Ελλάδα, να προωθηθούμε κι εμείς οι νόμιμοι δυτικότερα, και μετά οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι, ώσπου να πέσουμε όλοι μαζί στον Ατλαντικό να ησυχάσουμε.

  3. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Το να φυλάσσονται οι μετανάστες για το αυτονόητο, σημαίνει ότι θα τους κάνουν και φάλαγγα;

    Δε χρειάζεται να τούς κάνεις φάλαγγα προκειμένου να μην τους μεταχειριστείς ανθρώπινα. Μπορείς π.χ. να στοιβάξεις είκοσι σε κελί για δύο και να μην έχουν νερό να πλυθούν και να πλύνουν τα ρούχα τους.

    Κονδύλια ΕΕ για ανέργους γηγενείς = κάτι ψιλά
    Κονδύλια ΕΕ για παράνομους μετανάστες σύμφωνα με Φ.Σ. = απεριόριστα

    Ας δεχτούμε ότι είναι έτσι. Φταίει ο Βαλλιανάτος γι’ αυτήν την αδικία;

    Άρα κι εγώ καλύτερα να δηλωθώ ως ξένος παρά ως γηγενής.

    Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σου συνιστούσα! Θυμάμαι να περνά μεταμεσονύχτια λεωφορείο που πήγαινε προς το αμαξοστάσιο μ’ έναν μαύρο, αποκαμωμένο απ’ τη δουλειά, που τον είχε πάρει ο ύπνος στη θέση του. Χτυπώ την πόρτα στον οδηγό, που μου λέει μ’ ηδονή: «Άσ’ τον, να δει πού θα ξυπνήσει!». Τέτοια παλιανθρωπιά ενός εργαζόμενου απέναντι σ’ έναν άλλον προφανώς σκληρά εργαζόμενο που ήθελε να γυρίσει σπίτι του να κοιμηθεί και που μάλλον θα ξυπνούσε χαράματα για να πάει να τον εκμεταλλευθούν! Τέτοια παλιανθρωπιά!

    • Ο/Η alienellin λέει:

      Μπορείς π.χ. να στοιβάξεις είκοσι σε κελί για δύο και να μην έχουν νερό να πλυθούν και να πλύνουν τα ρούχα τους.

      Γιατί να τους στοιβάξεις είκοσι σ’ ένα κελί; Ποιος είπε ότι θα στοιβαχτούν 20 σ’ ένα κελί. Γιατί υποθέτεις ότι εγώ (και τόσοι άλλοι) που θέλουμε οι μετανάστες να φυλάσσονται θέλουμε να μην μπορούνε να πλένουν τα ρούχα τους. Οι μετανάστες πρέπει να φυλάσσονται αλλιώς το εγχείρημα είναι αστείο. Ποιος ο λόγος. Απέλασέ τους ή βρες τους δουλειά και απ’ τα διαμερίσματά τους. Ανθρωπιστική βοήθεια τους παρέχεται αφειδώς από 15 μεριές και μάθε ότι πάνω από το 50% των άστεγων είναι τώρα Έλληνες. Οι οποίοι τρώνε στα συσσίτια και δεν σφάζουν για μια βιντεοκάμερα. Γιατί επιπλέον, η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που έχουν δημιουργήσει οι παράνομοι είναι δεδομένη. Ψάξε βρες τα νούμερα, αν και δεν χρειάζεται. Όποιος μένει στην Ελλάδα το ξέρει και το βλέπει καθημερινά από πρώτο χέρι. Φοβάσαι να κυκλοφορήσεις λέμε. Είναι μια άλλη πόλη, πως να στο πω. Επιπλέον, ακόμα και τα νούμερα ευνοούν τους παράνομους, αφού τους περισσότερους δεν τους πιάνει κανείς. Έναν γνωστό τον ληστέψανε στην Πανεπιστημίου και ένα δευτερόλεπτο αργότερο εμφανίστηκε περιπολικό. «Πιάστε τους, μας ληστέψανε, από εκεί πήγαν!» Απάντηση αστυνομικού: «ποιοι ήταν τους γνωρίζετε; Πως θα τους κυνηγήσουμε να δεν τους γνωρίζετε;»
      Όταν έκλεψαν τον πατέρα μου πριν μερικά χρόνια (φαντάσου τώρα) του είπαν: ακόμα και να τους βρούμε οι δικαστές τους αφήνουν γιατί οι φυλακές τιγκάρανε.
      Εν τέλει το θέμα είναι το εξής: η ΕΕ δίνει κονδύλια για συγκεκριμένα πράγματα. Τα ίδια κέντρα που προτείνει ο Χρυσοχοίδης προτείνει και ο Βαλλιανάτος. Τα οποία θα τα κάνει ανοιχτά για να γίνουμε μεγαλύτερος πόλος έλξης (αν και κατηγόρησε τον Χρ/δη γι αυτό, για το οποίο από το κόμμα μου απάντησαν άρες μάρες).
      Ο απάνθρωπος οδηγός που είδες θα πολλαπλασιαστεί σε όμοιούς του αν ο φόβος πλανηθεί πάνω από την πόλη για καιρό ακόμη. Αν πάμε έτσι, στο τέλος, ακόμα και ο Τσίπρας θα γίνει ρατσιστής.
      Είπαμε, ας ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι και το στάρι καλώς να φυτρώσει και να ριζώσει εδώ. Αν και για το καλό του σταριού κυρίως, θα πρέπει να ριζώσει και σε άλλες χώρες της ΕΕ.

      • Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

        Γιατί υποθέτεις ότι εγώ (και τόσοι άλλοι) που θέλουμε οι μετανάστες να φυλάσσονται θέλουμε να μην μπορούνε να πλένουν τα ρούχα τους.

        Δεν το υποθέτω. Απλώς σού εξηγώ ότι για να φερθείς απάνθρωπα στους μετανάστες δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη δράση (βασανιστήρια κτλ.). Αρκεί να τους χώσεις σ’ ένα κελί και να τους ξεχάσεις εκεί. Το παράδειγμά μου είναι ρεαλιστικό. Είδες τις εικόνες στο ντοκυμαντέρ στο δελτίο ειδήσεων του Ant1.

      • Ο/Η alienellin λέει:

        Σίγουρα είναι ρεαλιστικό κι έχω δει κι εγώ τα πλάνα. Απλά κανένας δεν εξήγγειλε: θα τους στοιβάξω σ’ ένα δωμάτιο άπλυτους / θα τους κάνω φάλαγγα κλπ, για να πεις ως ψηφοφόρος «συμφωνώ». Όποιος συμφωνεί να φυλάσσονται τα κέντρα δεν σημαίνει ότι εύχεται βασανιστήρια για τους φυλασσόμενους. Ίδωμεν μετά το Πάσχα, που θα λειτουργήσουν αυτά τα περίφημα κέντρα. Υποθέτω ότι μέχρι τις εκλογές θα απελάσουν μερικούς, θα δώσουν μερικά άσυλα και μετά τις εκλογές το χάος πάλι.

      • Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

        Συμφωνώ (όχι ως ψηφοφόρος!).

  4. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Αν υπάρχουν δουλειές και λεφτά από την ΕΕ για να ζήσει ‘ζωή χαρισάμενη’ ένα υποσύνολο ανθρώπων που ζει παράνομα εδώ, για το σύνολο των ανέργων (που ειρήσθω έχει και αποδεδειγμένα λευκότερο ποινικό μητρώο) που είχαν την ατυχία να γεννηθούν εδώ δεν προβλέπεται φράγκο από ΕΕ;

    Προβλέπει κάθε είδους διαρθωτικές αλλαγές και πολλά φράγκα.

    Πώς ακριβώς έχει αποδειχθεί ότι οι Έλληνες άνεργοι έχουν λιγότερο βεβαρυμένο ποινικό μητρώο απ’ τους μετανάστες;

    • Ο/Η alienellin λέει:

      «Προβλέπει κάθε είδους διορθωτικές αλλαγές και πολλά φράγκα»

      Δηλαδή προβλέπει φουλ πανσιόν για 1500000 ανθρώπους κα ιατρική περίθαλψη επ αόριστον; Είπαμε, Λύκε, δεν βγαίνουν τα νούμερα στην πρόταση του Βαλλιανάτου. Πως αλλιώς να στο εξηγήσω; Bad, bad project management.

      «Πώς ακριβώς έχει αποδειχθεί ότι οι Έλληνες άνεργοι έχουν λιγότερο βεβαρημένο ποινικό μητρώο απ’ τους μετανάστες;»

      !!!!!!!!!!!!!!!!
      Words fail me! Δες παραπάνω σχόλιο Μόλις γύρισα από το σούπερ μάρκετ όπου δεν πήρα σκόρδα γιατί είχε μόνο Αυστρίας, οπότε δεν έχω όρεξη να γράψω διατριβή.
      Θα θύμωνα πολύ μαζί σου, αλλά υπενθυμίζω στον εαυτό μου, ότι σε αντίθεση με τον Βαλλιανάτο, ζεις σε μια άλλη χώρα
      Ας διορθώσω εδώ όμως και μια ανακρίβειά μου: μέσα στο 15000000 είναι και αρκετοί νόμιμοι μετανάστες που έχασαν τη δουλειά τους. Αυτοί δεν νομιμοποιήθηκαν χωρίς λευκό μητρώο αλλά πήγαινε στις πιάτσες των οικοδόμων ας πούμε και θα δεις ότι οι περισσότεροι είναι Έλληνες και παράνομοι αλλοδαποί (μου το επιβεβαίωσε και πολιτικός μηχανικός, εκτός από αυτά που δείχνουν οι ειδήσεις). Πολλοί μετανάστες που δεν έχουν πια δουλειά έχουν φύγει. (Ειδικά από πρώην Ανατολικές χώρες).
      (F.Y.I Οι επίσημοι άνεργοι είναι 1 εκατομμύριο και κάτι. Πρόσθεσα συντηρητικά γύρω στους 400 000 για τους ελεύθερους επαγγελματίες που δεν καταγράφονται στα επίσημα στοιχεία, και γι’ αυτούς που δεν πήγαν να γραφτούν στον ΟΑΕΔ γιατί δεν δικαιούνταν επίδομα. Αυτά συντηρητικά. Οι πιο λάρζ μιλάνε για 2 εκατομμύρια ανέργους.)
      Κλείνοντας, θα πω αυτό και τονίζοντάς το:
      In my book, οι παράνομοι δεν πρέπει να υπερισχύουν των νόμιμων, in my book οι άνθρωποι πρέπει να ζουν σε χώρα και όχι σε ξέφραγη ζούγκλα και αρνούμαι να κατηγορηθώ ως ρατσιστής γι’ αυτό.

      Υ. Γ. Τα σχόλια σου πολλές φορές δεν κρατούνται ως spam, αλλά αναμένοντας έγκριση, παρότι ως χρήστης είσαι εγκεκριμένος γενικώς.. Κι αυτό για τα links γίνεται;

      • Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

        Υ. Γ. Τα σχόλια σου πολλές φορές δεν κρατούνται ως spam, αλλά αναμένοντας έγκριση, παρότι ως χρήστης είσαι εγκεκριμένος γενικώς.. Κι αυτό για τα links γίνεται;

        Μαντεύω ναι, γίνεται διότι όσα σχόλια έχουν από Ν παραπομπές και πάνω θεωρούνται ύποπτα λαθρομετανάστευσης και συλλαμβάνονται. Στην περίπτωση του ιστολογίου σου Ν = 2. Μπορείς ν’ αλλάξεις το Ν πηγαίνοντας στο https://alienellin.wordpress.com/wp-admin/options-discussion.php, στο σημείο «Hold a comment in the queue if it contains N or more links. (A common characteristic of comment spam is a large number of hyperlinks.)» Εγώ το έχω αλλάξει σε 10 χωρίς προβλήματα μέχρι στιγμής.

      • Ο/Η alienellin λέει:

        Μερσί! Το έφτιαξα.

  5. Παράθεμα: PAINT IT BLACK | alienellin

  6. Παράθεμα: Το Μώλυ » PAINT IT BLACK, by alienellin

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s