ΜΟΝΙΜΟΤΑΤΟ LAUNDRY BASKET

Χαλάνδρι. Ένα από τα προάστια που έμεινε ανεξήγητα χωρίς Μετρό. Ναι κι εγώ άλλα νόμιζα, αλλά διερεύνησα, ρώτησα κι έμαθα, τα εξής: η στάση «Χαλάνδρι» είναι στην πραγματικότητα στην άκρη του Δήμου, πάνω στη γραμμή που χωρίζει την Αγία Παρασκευή από το Χαλάνδρι. Αντίθετα, η στάση «Αγία Παρασκευή» είναι κάνα δυο τετράγωνα πιο μέσα από αυτή τη γραμμή, και άρα ανήκει γεωγραφικά στο Χαλάνδρι!

Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι η καρδιά του Χαλανδρίου, το ιστορικά πολύπλευρο και ακμαίο εμπορικά κέντρο της έμεινε χωρίς εξυπηρέτηση από Μετρό.

Ελλάδα είμαστε και ως εδώ κακά.

Μέχρι πρότινος, το παρκάρισμα στους δρόμους του Χαλανδρίου ήταν απίστευτα δύσκολο και δωρεάν. Τώρα είναι ακόμα πιο δύσκολο και πληρωτέο μέσω κάρτας – ξυστού. Στους μισούς δρόμους. Οι άλλοι μισοί έχουν γίνει «Μόνο για κατοίκους»……

Το μπουγαδοκόφινο που ακολουθεί είναι ενδεικτικό. Αφορά κι άλλους Δήμους που σιγά – σιγά  αλλά σίγουρα εισάγουν αυτό το μέτρο στους δρόμους τους, πιθανότατα  για να βρίσκουν άλλοθι για την πρόσληψη ρουσφετοδημοτικών υπαλλήλων και σίγουρα για να ικανοποιήσουν τη μανιώδη εμμονή των ελλήνων δημοτών με τη μονιμότητα. Τα ειλικρινή συλλυπητήριά  μου, Δήμαρχοι. Είστε Ελληνάρες μέχρι το κόκαλο.

Ας εξετάσουμε το γιατί :

1)      Γιατί παραβλέπετε το γεγονός ότι από εκεί που θα παρκάρει ο επισκέπτης μέχρι το σημείο που θα προμηθευτεί το ξυστό χαράτσι μπορεί να μεσολαβούν λεπτά κατά τα οποία ο δημοτικός τροχαίος μπορεί να σε γράψει, λεπτά που μπορεί να φτάσουν χαλαρά και τα 30, σε Δήμους όπως το Χαλάνδρι. Και μη μου πεις «να το ξέρεις από πριν» γιατί εγώ μπορεί να μην ξαναέχω πατήσει στο Δήμο σας, μπορεί και  να είμαι από την Πάτρα, απ’ τα Τρίκαλα ή απ’ το Βλαδιβοστόκ. Αλλά και να το ξέρω, από που θα προμηθευτώ τα ρημάδια τα ξυστά αφού πρώτα πρέπει να έρθω στο Δήμο σας και άρα να παρκάρω –νόμιμα πάντα- και μετά να τ’ αγοράσω;;;!!!!

2)      Γιατί παραβλέπετε το γεγονός ότι είμαι φορολογούμενος πολίτης και έχω φορολογηθεί  το αυτοκίνητό μου και το δικαίωμα κυκλοφορίας του εις εξακοσιαπλούν και έχω το ίδιο δικαίωμα να παρκάρω στους δημόσιους δρόμους που επίσης πληρώνω, με αυτό που έχει ο κάτοικος του Δήμου σας. Δηλαδή τι πάει να πει «Μόνο για κατοίκους». Ο κάτοικος ας πρόσεχε να αγοράσει ή να νοικιάσει σπίτι με γκαράζ, εγώ τι φταίω; Σίγουρα αν το πάει κανείς δικαστικά αυτό μπορεί να βγει μέχρι και αντισυνταγματικό. Στο Λονδίνο θυμάμαι είχε θέσεις τέτοιες, αλλά σε περιοχές όπου τα σπίτια χτίστηκαν όταν ακόμα ο κόσμος κυκλοφορούσε με κάρα! Επιπλέον, και σημαντικότερο,  το Λονδίνο έχει μια στάση μετρό σε κάθε γωνία! Και το πιο σημαντικό ακόμα: δεν μ’ ενδιαφέρει αν έτσι παρκάρει ο Πάπας της Ρώμης στο Βατικανό, το σωστό είναι: δημόσιοι δρόμοι = ίσες ευκαιρίες πρόσβασης, τελεία και παύλα.

3)      Γιατί δεν σκέφτεστε καθόλου ότι αν όλοι οι Δήμοι έκαναν τις θέσεις τους «Μόνο για κατοίκους» στο τέλος θα καταλήγαμε με πλήρη απαγόρευση της κυκλοφορίας.Think about it…

4)      Γιατί βάζετε τα χεράκια σας και βγάζετε τα ματάκια σας και θα την πατήσετε όπως το Μαρούσι: τα καταστήματά σας θα χάσουν την όποια πελατεία τους έχει μείνει μέσα στην Κρίση.

Τις προάλλες βρέθηκα με το αυτοκίνητο κοντά στο Χαλάνδρι λοιπόν κι είπα να σταματήσω να χαζέψω καμιά βιτρίνα. Προσωπικά δεν είχα  καμία αντίρρηση να πληρώσω ένα ευρώ για πάρκιν. Αρκεί πρώτον να έβρισκα θέση, που με τόσα «Μόνο για κατοίκους» και ανεξήγητες φρεσκοβαμμένες κίτρινες γραμμές σε μέρη όπου δεν είναι στροφές, δεν είναι είσοδοι γκαράζ ή σχολεία και γενικώς δεν χρειάζονται, κατέστη αδύνατον. Τελικά βρήκα κάτι θέσεις περιγραμμένες από μπορντό γραμμή στην άσφαλτο (;) πολύ μακριά από το μέρος που ήθελα να πάω. Στάθηκα λίγο και κοίταξα γύρω μου. Είχα ζαλιστεί. Που ήμουνα; Σε κατοίκους (που ορίζονται από μπλε γραμμή στο κέντρο της Αθήνας); Ή σε πληρωτέο (άσπρο στο κέντρο της Αθήνας);  Ή το μπορντό είναι εντελώς άλλη και άγνωστη κατηγορία; Μου φάνηκε ότι δεν είχε καθόλου πινακίδα στην αρχή του δρόμου αλλά και πάλι δεν ήταν σίγουρο γιατί η στροφή ήταν ζόρικη και πρόσεχα το οδήγημα. Αν ήταν για κατοίκους έπρεπε να φύγω, αν ήταν πληρωτέο ήμουν πολύ μακριά από ψιλικατζίδικο για ν’ αγοράσω κάρτα, έβρεχε κιόλας, σηκώθηκα κι έφυγα και λέω να ρίξω μαύρη πέτρα.

Μαζί με την πέτρα, πάρτε ω Δήμαρχοι, που ανάθεμα κι αν ξέρετε αν τα έσοδα που θα βγάλετε με αυτόν τρόπο είναι περισσότερα από τα έξοδα των δημοτικών τροχονόμων, ένα αποχαιρετιστήριο μπορντό μπουγαδοκόφινο για την επάξια εκπροσώπηση της συντεχνίας των Μονίμως Ακατοίκητων, διακοσμημένο με μια όμορφη φωτογραφία από κάτι που λέγεται «υπόγειος σιδηρόδρομος», για να θυμάστε όσοι από εσάς δεν έχετε μετρό στο Δήμο σας ότι οι αυθαιρεσίες και τα μεταξωτά χαράτσια θέλουν τουλάχιστον και μια επιδέξια δικαιολογία.

ΑΥΤΗ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ

Advertisements
This entry was posted in YOURAUNTSLAUNDRYBASKET.COM and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to ΜΟΝΙΜΟΤΑΤΟ LAUNDRY BASKET

  1. Ο/Η makis λέει:

    Δεν έχεις δίκιο. Στο Λονδίνο είναι ΠΑΝΤΟΥ μόνο για κατοίκους ή με παρκόμετρο. Είχα αυτοκίνητο και ξέρω. Το ίδιο και σε άλλες ευρωπαικές πόλεις.

    • Ο/Η alienellin λέει:

      Δεν αμφιβάλλω, δεν είχα αυτοκίνητο και θυμάμαι λάθος λοιπόν. Αλλά γεγονός παραμένει αυτό που γράφω αμέσως μετά: το Λονδίνο είναι σε μεγάλο ποσοστό χτισμένο σε δεκαετίες πριν τη μαζική επέλαση του αυτοκινήτου κι όχι μετά το 60 όπως εμείς, έχει μετρό σε κάθε γωνία και πάνω απ’ όλα: το ότι το κάνουν άλλες πόλεις δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και σωστό!

      ΥΓ Και το παρκόμετρο far better από το ξυστό, γιατί είναι άμεσα προμηθεύσιμο!

  2. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    «Έρχονται τόσοι από άλλους δήμους να ψωνίσουν, αν τους βάλουμε να πληρώσουν για το πάρκινγκ θα κολυμπήσουμε στο χρήμα!»
    Alien: «Χμ, κι αν σταματήσουν να ‘ρχονται;»
    «Ε;»
    Alien: (Ελαστικότητα ζήτησης και, γενικά, λόγια και θεωρίες.)
    «Παράτα μας με τις θεωρίες. Αν αγαπούσες το Χαλάνδρι δεν θα ‘λεγες τέτοια πράγματα».

  3. Ο/Η alienellin λέει:

    Κότα, τα πληρωτέα τα δέχομαι, αλλά όχι σε εμπορικά κέντρα εν μέσω κρίσης. Αλλά τα δέχομαι τέλος πάντων γιατί προσφέρουν ίσες ευκαιρίες προσβασης σε όλους τους πολίτες. Βάλε όμως ένα παρκόμετρο να μην πρέπει να τρέχω να βρω ξυστά!
    Τα μονίμων κατοίκων για μένα είναι ηθικά απαράδεκτα. Όταν αγόραζες ή νοίκιαζες σπίτι ήξερες ότι δεν έχει γκαράζ. Αυτοί που πλήρωσαν για να έχουν γκαράζ είναι κορόιδα; Ακόμα κι όταν έδινες αντιπαροχή τη μονοκατοικία στην Κυψέλη, έπρεπε να προβλέψεις και θέση για το αυτοκίνητο, λυπάμαι. Ξέρω άνθρωπο που το 70 αγόρασε διαμέρισμα με γκαράζ΄οταν στην περιοχή του ήταν χωράφια γύρω και χωρίς να έχει καν αυτοκίνητο! Ο χρόνος δικαίωσε την απόφασή του.

    Βάσει ποιου νόμου αποκτάς τζάμπα ιδιοκτησία στο ΔΗΜΟΣΙΟ χώρο θα ήθελα να ήξερα;

  4. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Συμπτωματικά διαβάζω σήμερα:

    Η στάση «Χαλάνδρι» φερ’ ειπείν είναι κάπου που μόνο Χαλάνδρι δε θυμίζει, είναι σε μια περιοχή που θέλεις είκοσι λεφτά με το λεωφορείο να πας στο κέντρο του Χαλανδρίου, όταν βεβαίως περάσει το λεωφορείο. Η στάση που υποτίθεται θα εξυπηρετούσε μεταξύ άλλων το Πολυτεχνείο Ζωγράφου είναι μισή ώρα με τα πόδια μέσα στο καυσαέριο της Κατεχάκη απ’ την είσοδο της Πολυτεχνειούπολης.

    • Ο/Η alienellin λέει:

      Οι περιοχές από όπου πέρασε το μετρό ήταν εν μέρει αποτέλεσμα απαιτήσεων διάφορων μεγαλοσυμφερόντων, ειδικά για το Χαλάνδρι έχω ακούσει διάφορα αλλά είναι όλα ανεπίσημα οπότε δεν τα παραθέτω εδώ. Πάντως ένα λογικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι ότι όποιος είχε οικόπεδα στην περιοχή των συνόρων Χαλανδρίου – Αγίας Παρασκευής (που χαίρουν 3 σταθμών μετρό σήμερα), οικόπεδα που ήταν χαμηλής αξίας, ‘γούβα’ γαρ (αν πας θα δεις ακόμα μερικά πολύ ταπεινά σπιτάκια να στέκονται σε οικόπεδα 250 τμ), μάλλον θα είδε την αξία τους να εκτινάσσεται.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s