ΑΝΤΙ

Ένα δύο – ένα, φου-φου. Ένα δύο….Ένα, ένα, ένα. Μ’ ακούς;

Μ’ ακούς κέντρο; Μ’ ακούς! Ουφ, ευτυχώς έπιασα σπίτι!

Νοιώθω μόνο, σπίτι. Τι; Ναι το ξέρω, πάντα μόνο νοιώθω, αλλά σήμερα είναι από αυτές τις μέρες που δεν καταλαβαίνω τίποτα. Άρα νοιώθω ακόμα πιο μόνο. Γι’ αυτό σε πήρα, σπίτι μου, να μιλήσω επιτέλους μ’ ένα δικό μου πρόσωπο, απ’ τον πλανήτη μου, κάποιον που να με καταλαβαίνει. Να του πω τις απορίες μου, τις σκέψεις μου, τον πόνο μου βρε αδερφέ!

Λοιπόν άκου τι  έγινε. Όπως ξέρεις, στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες υφέρπει μια σιωπηλή κοινωνική στάση που κυμαίνεται  από την ανοχή μέχρι τη θορυβώδη αποδοχή της αριστερής βίας. Το γιατί είναι άλλη συζήτηση. Συλλογικές τύψεις απέναντι στο γενικότερο χώρο της αριστεράς, λανθασμένη αντίληψη περί ρομαντισμού, απλή νωθρότητα; Άλλη συζήτηση, είπαμε. Ναι, ναι, το ξέρω ότι στον αντίποδα όλου αυτού ήρθε και κοτσαρίστηκε και η δεξιά βία. Άλλη συζήτηση και αυτή, πικρή πολύ πικρή, την κάναμε άλλη φορά.

Όχι μωρέ, τα σημερινά στα Προπύλαια δεν μου έκαναν εντύπωση. Όχι, όχι δεν είμαι ταραγμένο το ΟΥΦΟ γι αυτό. Τέτοια να φαν κι οι κότες, τα έχω συνηθίσει. Δε θέλω να σου μιλήσω τώρα για την αριστερή βία αυτή καθεαυτή. Αυτό που με τρέλανε σήμερα είναι το μαθηματικόν της υπόθεσης. Το λογικό. Ως συνήθως τα κενά της λογικής είναι που μου βαράνε τη μπιέλα, δεν μπορώ ρε παιδάκι μου, δεν τ’ αντέχω, πως το λένε;

Έχουμε και λέμε λοιπόν πατριώτη, κενά, λούμπες κι αντιφάσεις:

Αυτοαποκαλούμενοι αντεξουσιαστές στηρίζονται αυτοβούλως 100% στην εξουσία για την παροχή του server του site τους αλλά και των εγκαταστάσεων μέσα από τις οποίες αυτό ‘εκπέμπει’. Απαιτούν δε με λύσσα  την παροχή αυτών των αγαθών από την εξουσία που δε θέλουν να υπάρχει, αν όμως τελικά γίνει η επιθυμία τους κι εξαφανιστεί η εξουσία που τόσο μισούν, από που θα τ’ απαιτήσουν τα ρημάδια;

DOES NOT COMPUTE

Μήπως τελικά δεν είναι ‘αντεξουσιαστές’, αλλά αντίθετα, τόσο μανιωδώς εξουσιαστικοί, ώστε να προσπαθούν να καταλάβουν την εξουσία (και άρα και server, εγκαταστάσεις κλπ), με την κατάληψη εξουσιαστικού κτιρίου, υποστολή της επίσημης σημαίας της εξουσίας και έπαρση της αντίστοιχης δικιάς τους;

Ε; Μήπως;

Τι εννοείς βραχυκύκλωσες; Σπίτι; Σπίτι; Σπίτι μ’ ακούς, ένα-δύο σπίτι, σπίτι μ’ ακούς;

This entry was posted in ΩΡΑΙΟΣ ΩΣ ALIEN and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to ΑΝΤΙ

  1. Ο/Η Ein Steppenwolf λέει:

    Δεν είσαι μόνη στην απορία σου· κι εγώ, αν και γήινος, τα ίδια αναρωτιόμουν σήμερα.

    • Ο/Η alienellin λέει:

      Δικαίως, νομίζω ότι είναι το πιο εύλογο ερώτημα! Προσωπικά δεν είχα δει ποτέ αυτό το site για το οποίο γίνεται τόσος καυγάς, οπότε δεν ξέρω αν σωστά το κόψανε ή όχι, αλλά αν είναι αντεξουσιαστικό τι δουλειά έχει μπλεγμένο με την εξουσία;

Σχολιάστε